נזילות מים ודליפות מצנרת בגינות ובחצרות, נפוצות מאוד באקלים הישראלי הקיצוני.  תקלות אלו נגרמות מפגעי מזג האויר, עודף לחץ מים בצינור, ולפעמים גם על ידי חבלה פיזית או פגיעה בצינור על ידי שורשים שמתפתחים במהירות וכדומה.

איך תדע שיש נזילת מים בגינה?

לקוחות רבים אינם מודעים לנזילה שקיימת, ונזכרים לבדוק את הצנרת רק לאחר קבלת חשבון מים מנופח מאוד. על ידי בדיקה פשוטה של מונה המים בעת שכל הברזים סגורים תוכלו לקבל אינדיקציה כללית אם ישנה נזילה בצנרת  שלכם. אם כל הברזים סגורים, ומונה המים עדיין רץ, ישנה ככל הנראה בעיה בצנרת, או במונה. במקרה כזה תוכלו להתקשר אלינו לייעוץ מיידי בטלפון .

נזילת מים סמויה עלולה לעלות ביוקר!

בדיקה פשוטה זו של מונה המים יכולה לחסוך מאות ואלפי שקלים, וכמובן המון מים שיורדים לטמיון ללא ידיעתכם.

במקרה שהוחלט על ביצוע תסקיר לגילוי נזילות יגיע טכנאי מוסמך מטעמנו לבצע את הבדיקה , שנחשבת פשוטה יחסית. אם נתגלתה נזילה בצנרת הגינה נעבור לשלב הבא, והמורכב יותר של איתור הנזילה. האמצעות ציוד הדמיה משוכלל נבצע איתור לנזילה ונוכל להצביע על מיקום מדויק של הנזילה ולהמליץ על אופן הטיפול.

אנו מחזיקים בציוד המתקדם ביותר הקיים היום לאיתור נזילות מים בגינות ובכל תוואי שטח, והטכנאים עוברים הכשרות, סדנאות ורענונים לעתים תכופות.

איתור נזילות באמצעות ציוד זה חוסך כסף רב, גם בגלל המהירות שבה נוכל להצביע על הבעיה, וגם בזכות הדיוק שחוסך חפירות יקרות ולא הכרחיות בגינה והחלפת הצנרת כולה.

המכשור, הידע, והנסיון הדרושים לאיתור נזילות מים בגינות וחצרות שונים ממה שדורש איתור נזילות בבתים. הבדלים נוספים בין נזילות מים בגינה לבית הם: כמויות המים שמבוזבזות בגינות בדרך כלל גדול בהרבה, עקב חוסר מודעות ותשומת לב לנעשה מחוץ לבית.

אנו יכולים לגלות ולאתר פיצוצי צנרת גם בטווחים גדולים מאוד, תשתיות לאומיות , מובילי מים, בסיסים צבאיים, ומתקנים ממשלתיים, בכל קנה מידה.

אם עולה החשד לנזילה פנו אלינו בהקדם. אנו נסייע לכם בחיסכון של זמן והרבה כסף.